sâmbătă, 9 septembrie 2017

Primul Beauty Vlog

Buna tuturor,

Asa cum v-am obisnuit aici la Pentru Suflet, Minte, Corp - vorbim ( si scriem) despre diferite teme care ne impacteaza emotiile si calitatea vietii.
Azi am facut primul meu Beauty Vlog unde am facut un product review - adica am spus parerea mea despre o gama proaspat aparuta in saloane : Inforcer o noua gama de la L'Oreal Professionnel.

De ce Pentru Corp? Daca ai avut transformari drastice ale culorii podoabei capilare ( de la negru la blond, la roscat dupa care la roz sau verde) sau daca pur si simplu vezi ca varfurile tale se rup la periere - atunci sa stii ca Parul tau iti trimite semnale de alarma. "Coroana" pe care nu o dai jos niciodata isi pierde din stralucire si tu trebuie sa faci ceva pentru a inversa acest proces.

De ce Beauty Vlog Pentru Minte si Pentru Suflet? cand toata lumea considera partea de Beauty superficiala? Pentru ca ai fost inzestrat de la natura cu anumite calitati fizice de care trebuie sa ai grija si sa le potentezi. Asa cum ai grija de mintea si de  sufletul tau si le hranesti doar cu lucruri bune, asa trebuie sa ai grija si de Parul tau. Nu se va sfarsii lumea daca nu ai grija - dar e pacat. Va doresc vizionare placuta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu