marți, 30 ianuarie 2018

De ce sa mergi in Olanda ( cat costa si ce sa faci?)

Am fost in Olanda la cumparaturi si am zis sa va spun si motivele pentru care m-am dus in ianuarie acolo. 
Imi gasesc haine destul de greu in Romania - am 98 de kg si la 1.72 trebuie sa port XL sau XXL sau marimea 50 . De-obicei gasesc aceste numere la raioanele de doamne + 50; atata tot ca am 31 de ani - si nu vreau sa imi dau tot salariul pe haine facute la comanda sau la magazine foarte scumpe.

In Olanda exista printre alte, Primark. Pentru cei care nu au auzit niciodata de Primark, nu au intrat niciodata intr-un Primark sau nu stiu ce este un Primark va dau o sugestie: lasati ce faceti acuma si cautati cel mai apropiat magazin - va va schimba viata. Pana atunci va dau eu link-ul de home page dar si cu toate magazinele lor 


Asa, deci, am zburat din Cluj ( eu am luat biletele de pe WizzAir, am si abonament de discount) si am platit aproximativ 130 de ron dus intors.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu