miercuri, 4 aprilie 2018

Ce am invatat din postarile lunii martie

La inceputul lui februarie am scris un articol despre experimentul pe care il fac pe contul meu de Instagram, si l-am postat pe un grup cu bloggeri ( eu as spune chiar ca majoritatea celor de pe acel grup de Super Bloggeri sunt niste oameni foarte de treaba, si ma bucur ca intamplator au ajuns in viata mea si sper sa ne cunoastem si offline). Am vazut ca lumea a intrat pe link ( multumesc!) daaar, cel mai dragut lucru mi s-a parut ca o bloggerita foarte amabila, observand ca am uitat sa scriu o jumatate de propozitie, mi-a scris foarte politicos si m-am corectat. Chiar daca acest lucru are indirect legatura cu titlul si cu Instagram, mi s-a parut foarte relevant de pus aici, pentru toti cei care sunt in cautarea altor oameni faini cu care sa relationeze.

Revenind la tema articolului, am invatat cat de mult am ajuns sa "urasc" conturile unde toate poze au aceleasi editari, aceleasi filtre, acelasi aspect uniform al pozelor. Come on people, oare viata noastra e la fel zi de zi? Adica nu stiu, sau mesajul acestor conturi este ca recipientul are mereu aceleasi lentile, sau, ca mesajul are aceeasi forma. De-asemenea, care-i faza cu cafeaua? Really? Adica de ce nu pune nimeni poze cu apa? Cand toata lumea stie cat de buna e apa. Cred ca am sa ma apuc sa pun eu poze cu apa. Deja m-am saturat de cesti de cafea, cu spuma multa si cu zaahaaaaar. Oameni buni, de-obicei voi nu beti cafea, beti o bautura duuuuulce duuuulce si de-aia va place. Sa imi spuna mie bautorii de cafea, ochi in ochi si cu mana pe inima ca lor le place gustul amar al cafelei. Nu zic nimic de miros - zic de gustul amar. Noah fratilor, atata timp cat puneti zahar si lapte in cafea mai mult decat cafea, voi nu beti cafea. Asa percep eu si filtrele - tie, drag utilizator exclusiv de filtre, nu iti place Instagramul, iti plac efectul ala dragut al filtrelor ( as spune si e foarte posibil ca nu iti place nici viata ta, daca MEREU! incerci sa o infrumusetezi, dar asta o sa mearga inspre alte subiecte, intr-o alta postare).

De-asemenea, daca esti creator de continut, cat de mult sa iti iubesti cafeaua ca sa pui ... 30-40 de poze cu cafeaua? din ultimele 90 de poze? Imi spui tu mie ca 1/3 din ceea ce vezi tu este cafea? Da, atunci nu esti blogger/ vlogger de lifestyle. Esti Barista!

Oricum, ma bucur enorm ca am realizat ce nu-mi place sa vad si ca pot sa pun ceea ce-mi place. 99,9%  din folografiile mele nu au filtru, si cele care au, au filtru cu efecte - apar 2 motani in loc de 1 de exemplu, deci nu mint ca arat mai bine. Cateodata, cand avem pe la evenimente fotografi, chiar ma intreb daca sa imi fac poze cu obiectivul lor si de obicei ii rog sa nu retuseze pozele in care apar. Mi se pare aiurea sa imi pun niste poze aratand altfel decat in realitate. Ce vand? Si cand vand, nu ma refer neaparat la bani, ci pur si simplu la imaginea pe care o portretizez. Eu vand realitate. Totusi, inca nu am pus nici o poza urata pe Instagram. Sper doar ca lumea sa stie ca exista. Am pus momentan doar poze imperfecte cu momente perfect din viata mea, care e si cu bune, si cu rele.

O sa vad ce aduce luna aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu