joi, 1 noiembrie 2018

Iesi din zona de confort!

Acum cateva zile, iubitul meu m-a intrebat : "Draga mea, tu de ce nu porti blugi?" La care eu i-am raspuns: dragoste, am purtat blugi la viata mea, si nu mi se par extraordinari pentru viata de adult corporatist. In plus, nu prea imi gasesc un model potrivit: am coapsele si soldurile mari, si talia mica.  "Asa este - esti cea mai frumoasa femeie din lume!".  Aici m-am emotionat toata si l-am strans puternic in brate pe acest om minunat, care imi spune mereu cat de minunata sunt.
Ca sa intelegeti putin cine suntem eu si el: Oana, 32 de ani, lucrez intr-o corporatie unde in fiecare zi interactionez cu clienti care pun mare accent pe aspectul fizic, trebuie sa fiu mereu imbracata elegant - si in weekenduri stau in cel mai comod si labartat training - sau, daca vremea permite, in pantaloni scurti. El, Iubirea mea, e bucatar, asa ca 3 sau 4 zile este in uniforma alba, in 2 din zilele ramase sta doar in pijama si in rest blugi. La munca merge in blugi, si la un moment dat avea blugi albi in loc de pantalonii de bumbac normali, daca ar exista pijama din blugi, in asa ceva ar dormi.
"Si nu ai vrea sa iti cumperi totusi o pereche macar? Cred ca la ce simti estetic ai tu, si la cate bluze si rochii frumoase ai, te-ai descurca cu o pereche de blugi o saptamana intreaga, si nimeni nu si-ar da seama ca esti imbraca in aceeasi pantaloni. Uite, ti-i fac eu cadou!". Eu am purtat blugi in facultate, si in liceu, dar nu am fost niciodata fan blugi. Totusi, cand iubesti pe cineva, incerci sa faci lucrurile putin altfel. Si mai ales daca omul zice ca iti cumpara el, de ce nu?
Asa ca am acceptat provocarea - urma ca in fiecare zi a saptamanii sa am aceeasi pereche de blugi de dama- dar, accesorizata diferit -  cu incaltaminte dama si, de ce nu, chiar sacouri de barbati, pentru un look cat mai deosebit.
Sunteti curiosi sa vedeti ce a iesit?
 Aici este lookul meu preferat - sambata. Tricou lejer si geguta. Luni, aceeasi geaga am tras-o peste o bluza alba de matase, si in picioare aveam pantofi cu toc.
 Aici am avut o camasa marti. Miercuri am inlocuit camasa de cowboy cu o camasa barbateasca alba. Obiectiv atins 100%
 Vineri am mers asa in club dupa ce joi purtasem o tunica visinie peste, iar duminica am pus peste blugi o bluza de training. Misto, nu-i asa?

 Combinatii vestimentare de SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu