duminică, 31 ianuarie 2021

Cat de mult inseamna "scurt si la obiect"?

- .-. .. -- .. - . / -.-. .. --- -.-. --- .-.. .- - .- .-.-.- / .- -.-. ..- -- -.-.--

Linie

Punct linie punct 

Doua puncte. 


Deja ai obosit? Asa comunicau prin secolul al XIX-lea oamenii cand era vorba despre o distanta mare - prin telegrame scrise cu codul Morse. Fiecare litera a alfabetului este codificata printr-un simbol sau grup de linii si puncte si serviciul in sine la inceput a fost costisitor - asa ca se folosea pentru mesaje scurte si la obiect. In special pentru vesti : bune sau rele, ca de exemplu: "Am ajuns !" ( Implicit se stia si destinatia si ca emitatorul era in viata). "Ne casatorim", "Venim acasa"  si cat si cereri urgente si importante. 

De pilda - ca mesajul de sus, care spune asa: 

"Trimite Ciocolata. ACUM! "

Asta in cazul in care mai aveati nevoie de o confirmare de cat de importanta este ciocolata in viata oamenilor. Da, sa stiti ca pentru o ciocolata extraordinar de buna, oamenii fac gesturi marete. Si, cu o ciocolata buna, si putina imaginatia si interes, se pot face gesturi marete - care sa mearga direct in sufletul celui care primeste o ... ChocoTelegrama.

Eu am primit un mesaj de ciocolata in 29.11.2019 .  Foarte scurt si la obiect. Atat de scurt, ca a incaput pe cateva patratele. Atat de la obiect incat si azi, mai sar in sus de bucurie cand imi amintesc. Era ... si este...perfect. Va pun videoul mai jos din care am scos partea putin mai personala - sa traiti si voi cu mine emotia primirii unui cadou din ciocolata belgiana premium





Si poate va intrebati: in cat timp am mancat ciocolata? In mult - pentru ca era atat de frumoasa ChocoTelegrama, ca nu imi venea sa ma ating de ea: o mai deschideam, o mai citeam, mai zambeam ca un copil fericit si o inchideam la loc. Pana la ultima bucatica - si ii puteti vedea mai jos dulcele sfarsit. 




Aceasta a fost experienta mea cu ChocoTelegrama. Si mi-am dat seama, inca o data, ce putere pot avea cateva cuvinte. Cum se multiplica aceasta putere daca cuvintele sunt tiparite pe ciocolata 100% din unt pur de cacao si livrate in sigurata, intr-un ambalaj personalizat dupa dorinta clientilor. 

 Nu stiu voi cat de usor sunteti inspirati in ceea ce priveste ideile de cadou, dar, eu cred ca daca alegeti cadouri din ciocolata, mergeti exact la tinta. Si, cei de la Chocolissimo au o gama variata de cadouri din ciocolata belgiana premium. Eu zic ca merita sa le faceti o vizita virtuala, poate veti gasi ceva care sa faca distantare fizica mai suportabila. Scurt si la obiect, dar plin de emotie cu ChocoTelegrama.







Acest articol a fost scris in cadrul probei extra concurs #SuperBlog si a fost o placere sa-mi aduc aminte de bucuria de atunci. Scurt si la obiect. Multumesc 

4 comentarii: