marți, 3 noiembrie 2020

Protectia pentru mobil: de trei ori DA!

 Daca l-am primit crapat, pot sa spun ca a fost cadou? Sau ca a fost un gest de cvasi-mila? 

Am primit de Craciun, in 2019 un Samsung S8 pe care cel care mi-l cadorisea l-a cumparat la mana a 2-a, tot crapat, si in cateva luni s-a plictisit de el, stia ca am un bebelus si ca vreu sa ii fac muuuulte poze si a zis ca decat sa-mi ia ceva ieftin de Craciun, dar nou, mai bine imi da acel telefon, sa il folosesc pentru cat mai multe amintiri cu bebelusul meu, crescand. Un telefon Samsung S8 nou era pe la 3000 de ron, unul la mana a doua, si crapat, era pe la 1200 de ron. Unul la mana a 3-a, nici nu vreau sa ma gandesc cat de ieftin ajunsese. Cert e ca isi facea treaba pe partea de poze. Chiar si dupa ce Bebe l-a mai aruncat de cateva ori, chiar dupa ce eu l-am scapat de cateva ori, chiar dupa ce i se mai sparsese din ecran. La un moment dat m-am dus sa vad cat ar costa sa imi repare ecranul. Cand mi s-a spus ca ar fi 700 de ron, am zis ca mai bine imi iau un alt telefon. Si, asa au trecut vreo 6 luni, eram pregatita sa imi iau un telefon nou nout, cand mi-am dat seama ca este pandemie, si ca ar fi bine sa fiu mai responsabila decat sa ma arunc in rate pe 3 ani. Mai bine il folosesc pe al meu, asa spart cum este cat merge. Totusi, ideea de a-l duce la reparat si de a-i schimba ecranul si de-al face jugu-jugu, inca ramasese in capul meu. 

Asa ca, mi-am luat inima in dinti, si m-am dus sa intreb cate saptamani ar dura operatiunea. "Intr-o ora puteti sa veniti sa il luati". "Si va functiona?" am intrebat eu. "Da, normal - mai bine decat atunci cand era nou".



"Puteti sa ii puneti si folie ( de protectie)?" . Da. Norocul meu a fost ca in primele 2 ore dupa reparatie nu se poate pune folie, si al doilea meu noroc a fost ca husele pe care le avea atunci erau din doua categorii: ieftine si urate, scumpe si urate. Asa ca mi-am luat doar telefonul, si cu cea mai mare grija de care puteam da dovada, am plecat cu el acasa. 

Si este atata de frumos - si face si pozele mai bine. E incredibil. Si, de 4 zile nu am mai scos telefonul din casa, de frica sa nu pateasca ceva pana ii pun husa. 

Husa de telefon: armura telefonului tau! 

In prezent am aflat ca exista si huse din material bio-degradabil: adica telefonul meu poate sa fie protejat ( a must!), fashion, si cu impact pozitiv asupra mediul! 

Apropo de fashion, pe brandgsm exista huse de mobil cu Karl Laggerfet ( looks cute, might buy it later) 

Si, m-am gandit foarte mult: daca imi cumpar masca de par si sampon pentru par din aceeasi gama, de la aceelasi producator - de ce sa procedez diferit pentru telefonul mobil? Nu mai bine imi cumpar husa Samsung pentru telefon Samsung? Adica e facuta pe masura lui S8 al meu, din fabrica direct direct, fara ocolisuri. Daca ar face folie de sticla, mi-as lua tot de la ei, dar, am luat folia de telefon
Lemontti pentru Iphone si a fost wow! De la cutia in care veneau, pana la produsul in sine!


Asa ca, pentru "corpul" telefonului vostru - spun: e bine sa aiba o armura potrivita - si la BrandGsm asta au. 

Pentru mintea si sufletul vostru : e bine, ca si in cazul cel mai nefericit, in care cade pe jos telefonul, tot va fi intact - cu toate amintirile voastre in el :) 


Voi, ce minunatii faceti cu telefonul ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu