duminică, 6 decembrie 2020

Review ser HyaluB5 de la La Roche-Posay

 In cadrul campaniei BuzzStore, #BuzzHyaluB5, am primit spre testare Serul de piele, intens hidratant, Hyalu B5 de la La Roche Posay. 


Eu folosesc atat pentru mine, cat si pentru fiul meu produse La Roche Posay, asa ca era o dorinta logica sa imi doresc sa mai folosesc ceva din gama lor. 

Avand in vedere ca este un ser de ingrijire - incepem cu efectul lui asupra corpului meu


Faptul ca are in spate foarte multe studii si cercetarea laboratoarelor dermatologice La Roche Posay, imi linisteste minte. Adica, eu nu am auzit niciodata, pana acum, de madocassoside - dar am aflat ceva nou 

Stiam ca fata noastra are zone diferite de densitate: pielea din jurul ochilor are porii mult mai mici decat in alte zone, asa ca atunci cand Acidul hialu

Eh, si daca am zis deja ce simt din punct de vedere al sufletului, mintii si al corpului - acum vine momentul adevarului: oare, as da din banii mei suma necesara pentru achizitionarea unui astfel de ser? 

Da si nu. Adica este un ser cu un pret intre 150-200 de ron, pe site-uri, in farmacii, etc. Are si anumite oferte ( un produs gratuit din cand in cand), o reducere etc. Partea frumoasa este ca puteti sa il cumparati si in rate, incepand de la 13 ron/ luna. Este putin comic sa incepem sa cumparam produse de ingrijire - in rate. 


De ce DA? Pentru ca este un produs bun - il folosesc de aproximativ 2 saptamani si in mare imi place: pielea mea este luminoasa, fina, hidratata. Parca parca ridul meu puternic din frunte devine usor mai estompat. Dupa ce folosesc toti cei 30 de ml pe care i-am primit pentru testare, voi reveni cu un feedback: daca imi estompeaza ridurile fine si ridul meu cel accentuat, probabil ca devin clienta fidela. Daca nu, doar ocazionala. Ah, cred ca acest produs dureaza mult - adica in 2 saptamani nu am terminat nici macar 10 ml, cu, relativ, 2 aplicari zilnice! Asa ca dupa cum aproximez, o sticla de 30 ml ar tine minim 2 luni pentru un ten care a fost cat de cat ingrijit - daca tenul vostru nu a fost ingrijit si are nevoie de hidratare si reparare intense, atunci probabil ca va absorbi mai mult produs si se va termina mai repede. 


De ce nu? Salariul mediu in Romania este undeva pe la 2500 de ron, net. 175 de ron reprezinta 7% din acest venit. Adica aproape 1 zi jumate ai de muncit pentru a cumpara un ser. Care face lucruri minunate, dar nu este unicul care face aceste lucruri. Plus ca eu prefer texturile putin mai uleioase. Nu stiu exact de ce, dar asa prefer eu. Da, stiu ca dupa ser punem si crema, dar eu folosesc creme lejere - in schimb, primul strat, cel care merge in profunzime, imi place sa fie o formula uleioasa. 


Ca si concluzii: da, cel putin o data pe an as cumpara HyaluB5 de la La Roche Posay si da, as recomanda cuiva sa il ia in considerare, orice tip de ten ar avea. 



3 comentarii: