sâmbătă, 1 aprilie 2017

3,2,1... Gone

Poate ati observat si voi ca din cand in cand companiile aeriene au reduceri foarte bune la cursele externe. Poate ati observat deja ca apar pachetele de vara. Eu si iubitul meu asta am observat zilele acestea - ca sejurul nostru de vis este la 2000 de ron/ persoana. Sri Lanka, tara de care eu sunt indragostita iremediabil, abordeaza vara lui 2017 cu pachete all inclusive la preturi de 450 de euro. In aceasta suma se regaseste chiar si biletul de avion, cu escala la Istanbul - primul oras din afara Romaniei pe care eu si Alin l-am vizitat impreuna. Totul suna prea tentant; deja ma vad inotand in apele acelea magnifice, facand scuba diving si mancand mancarea lor delicioasa.
Totul parea perfect: pretul, perioada - tot... Tot mai putin amenda pe care am luat-o pentru parcarea neregulamentara a masinii: 400 de ron pentru ridicarea ei. Si factura de gaz de 860 de ron - regularizare inclusa. Stiti sentimentul acela cand esti atat de aproape de visul tau si dintr-o data apare un zid? Anul acesta mi-am luat apartament - cu credit, am platit la notar sume incredibil de mari - dar am inteles ca asa este peste tot si nu am ce sa fac. Am platit avansul si am mers mai departe cu ideea ca voi sta in cuibul meu dragut. Dar nu a fost asa. Pentru cuib am investit toate economiile mele si
inca nu e ceea ce am visat - e frumos, dar, mai am mult de lucru la el - si simt ca am nevoia de o pauza... de o evadare din cotidian ca sa pot sa continui. Eu stiu ca atunci cand simti ca problemele te coplesesc, trebuie sa faci un pas in spate sau in lateral - de ce nu, chiar la 2000 de km departare.
Pentru ca acest pas trebuie facut, am sa apelez la un imprumut rapid - si pentru ca e primul imprumut pe care il fac fara garantii, nu am nici dobanda de platit, ceea ce este fenomenal.
Unde? o sa va intrebati. Ei bine, am cautat cele mai bune credite si am gasit situl celor de la Telecredit.ro - care au un simulator foarte simplu de utilizat: cu un cursor alegi numarul de zile si suma necesara, si vezi ca pentru 1050 de ron, in 30 de zile, dobanda este zero, iar daca intarzii putin atunci platesti doar 1,2% pe zi in plus ( daca matematica nu ma inseala asta inseamna cam 12 -13 ron) . Fata de dobanda pe care o voi platii bancii in urmatorii 24 de ani, aceasta suma e infima.
Vin Pastile, mini-concediile de 1 mai, de Rusalii si vacanta de vara. poate si voi sunteti in aceeasi situatie ca si mine - asa ca va recomand sa vizitati si voi situl telecredit.ro sa vedeti - poate va ajuta si pe voi.
Vise implinite la SpringSuperBlog 2017



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu