miercuri, 6 septembrie 2017

Punct si de la capat.

"Roata morii se-nvarteste, tac, tac, tac."

Recent am primit o provocare de la prietenii de la BlogalInitiative - sa scriu despre ce as schimba din trecutul meu daca as putea sa sterg si sa scriu peste - asa cum se face cu pixul Pilot de la Frixion. Suna interesant nu? Cat m-ar fi ajutat in scoala un astfel de pix... Eu adoram stilourile cu cerneala ( nu stiu daca e sau nu pleonasm... dar le iubeam pur si simplu) - doar ca nu scriam frumos si caietul meu era plin ochi de porcusori, corecturi, paranteze. Cu un asa pix istet nimeni nu ar fi stiut ca nu mi-a iesit din prima ordonarea cuvintelor. Cam asa cum face tastatura : scriem ceva, dupa care dam delete doar ca sa scriem altceva peste - si la final, nimeni nu stie de durerea noastra - vede doar frumosul.

Sunt multe lucruri in viata pe care le regret,lucruri din trecut pe care as vrea sa le schimb.
Dar parca dupa ce s-a dus, s-a dus. Si nu poti intoarce timpul. Ce poti sa faci, e sa stergi raul de zi cu zi si sa nu il lasi sa te macine zi de zi - sa ii arati ca destinul tau e al tau si tu il constuiesti dupa placul inimii tale. Da-mi voie sa iti arat experimentul meu, filmat la IPB in Cluj Napoca cu un pix Pilot de la Frixion ( daca te intereseaza, Dacris este unicul importator al acestor instrumente de scriere in Romania, si nu, pe vremea cand mergeam la scoala nu erau - sunt doar de 10 ani. Dar niciodata nu e prea tarziu pentru a face ceea ce trebuie).


Da, ai vazut / intuit bine : am scris nervi. Cu un pix Rosu. Pentru ca sunt o multime de culori - precum starile mele. Si da, nervii au disparut total si a ramas o mare de alb, asemeni unui norisor de puf. Lucru pe care il  urez si persoanei mele - si tie.

Daca trecutul nu il putem modifica, haideti sa scriem cuvinte frumoase pentru viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu