luni, 8 noiembrie 2021

Inscriere SuperBlog 2021

 De ce m-am apucat sa scriu?

 

Pentru ca aveam atatea ganduri in mine pe care nu aveam cum sa le impartasesc – si sincer, o parte dintre gandurile noastre nu ar trebuie sa fie impartasite, nu ar trebui nici macar sa ajunga la noi in cap… dar ele, gandurile, nu tin cont de ce ar trebui si nu ar trebui, si pur si simplu apar.

 

Mi-am dorit foarte mult sa pot sa folosesc acest talent de-al meu de a gandi – poate chiar de a supra analiza, si sa ma ajut cumva. Si erau atatea lucruri in lume care ma enervau complet, ca am zis ca nu am timp sa le rezolv fizic pe toate, dar poate, daca scriu pe blog, cine stie – mesajul ajunge unde trebuie.

Ah, si am apasat butonul “publica” de foarte multe ori pentru ca doream bani si faima, si stiam ca daca raman articolele doar la mine in cap, sau in draftul de la blog, nu prea aveam cum sa am nici bani, nici faima, nici impact. Dar faima si banii nu au venit – cred ca din mai multe motive: 1) nu am fost constanta – majoritatea publica si publica si publica si scriu si blogul este o a doua lor natura 2) nu a fost sa fie – exista si “one hit wonders” – dar, aia nu am fost eu.

 

Activitatea mea de blogger mi-a adus cat de cat satisfactii morale si materiale in sensul ca am putut cat de cat sa imi ordonez gandurile – sa imi testez impoteza ( o scriu imediat) si sa castig concursuri, sa primesc premii etc.

 

Ipoteza era ca pot sa scriu un articol din maxim 3 paragrafe consistente si eventual 1-2 randuri de inceput/incheiere: un paragraf despre corp, un paragraf despre minte si unul despre suflet  - toate avand un fir rosu. La inceput a fost relative usor, dar, pana la final, s-a cam pierdut. Au fost niste factori cumulati – scriam si multe advertoriale care cereau un numar de cuvinte – care ocupau mai mult de 3 paragrafe, si, ei bine, de acolo s-a pierdut totul. Atunci cand nu scriam advertoriale reuseam sa scriu 3 paragrafe, dar, erau scurte – doar cat sa prezinte un fapt si sa te puna pe ganduri.

 

Si viata mea din afara blogului a inceput sa aiba nevoie de mine din ce in ce mai mult, asa ca pe blog am scris din ce in ce mai putin… pana azi, cand am revenit ( cred eu ca pentru scurt timp).

Am revenit ca sa anunt ca ma inscriu si voi concura la cel putin o proba din Super Blog 2021.

Atat. Sper sa va placa ce am de scris.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu