joi, 9 martie 2017

Anti-pufoasa cedeaza

"It's sooooo fluffy I'm gonna die" ...cam asta am avut in minte cand am vazut aceasta patura.



Ati cumparat vreodata ceva ce stiti sigur ca e total nepractic, dar e exact ceea ce doreste sufletul vostru? Si e si la reducere? Cum ai putea sa rezisti cand vezi in fata ta cea mai pufoasa patura din lume? Abia asteapta sa te aduca in lumea ei de placeri nevinovate...cu atingeri catifelate te face sa uiti cat de dificil iese orice pata din ea....si e asa de pufoaaaaasa - iar eu sunt fan al lucrurilor pufoase.

Am bluze pufoase, paturi pufoase, perne pufoase, pisica pufoasa - chiar si eu sunt pufoasa de felul meu. In afara de asta, eu chiar vad lucrurile diferit : haideti sa luam spre exemplu aceasta patura.Din patura normala, impaturita, care nu are vreo lumina deosebita, in ochii mei, paturica prinde aceasta infatisare:





Pe langa faptul ca sunt fanul lucrurilor pufoase - sunt si fac branza. Cand un fan veritabil aude ca 2 categorii pe care le iubeste fac o fuziune, are 2 reactii:
1) e mega incantat ca va avea un nou lucru preferat
2) e sceptic si da in depresie pentru ca simte ca risca sa piarda 2 lucruri dragi lui in cazul in care fuziunea este un insucces de proportii.

Acum luam 4 cuvinte : crema de branza pufoasa. Imaginati-va ca eu sunt motanul... si ei... va prindeti voi


Dupa lupte cu mine insami si campanii inteligente de marketing - am decis sa gust crema de branza pufoasa de la Delaco... si m-am lasat cufundata in ea.



Poveste relata cu ajutorul lui Curaj , motanul pufos pentru Spring Super Blog 2017

Poza 1 - cu patura este luata de aici https://cdn1.jysk.com/getimage/wd2.large/81788 , restul pozelor si filmul sunt din arhiva personala

2 comentarii: