marți, 28 martie 2017

La, la, la la la, laaaa la la la la

"La, la, la la la, laaaa la la la la." asa incepea fiecare dimineata vesela in satul strumpfilor. Acele creaturi mici si albastre, erau mereu vesele. Fiind la gradinita, credeam ca toata lumea poate sa fie pasnica si optimista ca acesti micuti. Viata mi se parea grea in Romania anilor '90, pentru adulti in special, si incercam cu puterile mele de copilas sa aduc o raza de soare, sa fiu un strumpf pentru parintii mei.
Imi amintesc si acum cu placere ce am facut intr-o dimineata: tatal meu lucra pe taxi si dimineata la 6 pleca cu clienti iar la 7:15 se intorcea sa ma trezeasca, sa-mi dea de mancare, sa ma imbrace, sa ma duca la gradinita, apoi fugea din nou la munca. Intr-o dimineata, m-am trezit inainte ca sa ajunga el, am mers si am mancat micul-dejun pregatit de mama mea, mi-am luat uniforma albastra, mi-am zambit uitandu-ma in oglinda si comparandu-ma cu Smurfette dupa care am alergat strengareste la geam, si m-am pregatit de aparitia tatalui meu.
Era o aventura: trebuia sa fiu atenta, cand ajunge el, pentru ca trebuia sa ma ascund sub plapuma. Tin minte si acum adrenalina, dar era frumos ca intr-un film pentru intreaga familie. Cand am vazut Oltcit-ul nostru albastru parcand, am inceput sa topai si m-am acoperit rapid inchizand si ochii. Tatal meu a venit, mi-a zis: "Dianaaa... trezeste-te." la care eu explodand de bucurie am aruncat plapuma si am zis: "Surprizaaaa!". Tatal meu m-a imbratisat si am plecat la gradinita.
Acum la 20 de ani dupa, strumpfii revin in viata mea cu o noua comedie: "Strumpfii: Satul pierdut". Eu stiu ce voi face in 31 martie 2017 - voi fi la cinema cu toata familia, purtand albastru pentru lansarea animatiei! Voi, unde veti fi?
Lumea spune ca dau spoillere, dar eu sunt indragostita de trailere, imi place un clip care da replici savuroase din filme si pastreaza totusi un twist pentru vizionarea efectiva. Cei de la InterComFilm, cei care au adus in Romania Angry Birds si Hotel Transilvania 2 - au exact astfel de preview-uri. Abia astept sa vad mai multe strumpfite in aceasta mare albastra. Sa imi spuneti ce parere ati avut. 


Relatare strumfeasca pentru SprinSuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu