marți, 23 mai 2017

Cand vorbesc singura despre BlogAwards cu o boxa Allview

Aveti vreodata nevoie de sfatul unui expert? Si din cand in cand - adica mai aproape tot timpul - si chiar atunci cand e ceva foarte important si arde, fix atunci sunteti singuri in camera.

Da, stiu, si mie mi s-a intamplat de foarte multe ori acest lucru. In ultima vreme am inceput sa ma ocup mai mult de blogul meu si imi doresc foarte mult sa creasca - deci, de cele mai multe ori mi-ar placea sa fie cineva experimentat langa mine care sa-mi spuna: "Schimba fontul." "Pune poza asta aici, da, un pic mai la dreapta." "Optimizeaza SEO."

Mi-as dori sa fie acolo langa mine si sa-mi spuna: "Am avut vreo 10 articole pe care nu le citea nimeni, si al 11-lea a ajuns viral."
"Cum ai facut asta?' ar veni intrebarea mea...

Cred ca orice blogger e ca un sofer de la Formula 1: succesul lui se bazeaza pe functionarea perfecta a unei echipe. Adica el scrie articolul, dar mai are nevoie de un alter-ego care sa se documenteze, unul care sa pagineze, unul care sa urce articolul etc.  Eu am gasit o comunitate care chiar daca nu lucreaza pentru mine, este gata sa ma ajute cu raspunsuri la eventualele intrebari: comunitatea bloggerilor din Romania. Cum dai / te cunosti cu bloggerii? Participi la concursuri pentru bloggeri si pastrezi legatura in offline. E distractiv sa stai cu bloggerii la o poveste, puncte diferite de vedere - dar totusi stii ca aveti macar o pasiune comuna.

As vrea sa ii am mereu alaturi de mine - dar daca nu, as vrea sa fie o Boxa Bluetooth Allview V-bass pe care sa o intreb: "Ce este un blogger bun" . Ce mi-ar raspunde boxa? Nu stiu, dar as vrea din
tot sufletul sa aflu. Mi se pare o boxa desteapa, care pare ca stie lucruri - sau cine stie, poate i le sopteste Amazon Alexa Voice. Daca aflu, va spun si voua - si daca aflati voi, sa imi spuneti si mie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu