vineri, 5 mai 2017

Mama mea a implinit 56 de ani

Sunt una dintre persoanele cele mai norocoase din lume pentru ca Elene Georgeta este mama mea. Cu zambetul ei lumineaza toata camera si imi face zilele mai bune. Mama mea a facut sport de performanta in liceu si e o fire energica, dar anii s-au adunat si la ea in portofoliu si nu mai face chiar toate lucrurile pe care le facea inainte. Genunchii ei nu mai sunt ca pe vremea cand facea handbal, dar dorinta ei de a traii viata din plin e de 2 ori mai mare. M-am gandit ce as putea sa ii ofer ca sa ii fac zilele mai frumoase. Daca stam sa ne gandim, 56 nici macar nu e o varsta asa de inaintata, adica Madonna are 58 de ani si merge pe 59. Da, varsta e doar un numar, problemele de sanatate in schimb sunt reale, dar exista si solutii.
Va spuneam ca intamplator am avut o intalnire cu viitorul cand prin fata mea, intr-o intersectie aglomerata, a trecut un domn pe un Ninebot One: omul emana putere, calm, control - si cel mai important pentru el si sufletul lui era ca nu avea nici o problema cu traficul. Mi-ar fi placut sa fie mama mea in locul lui. Cum era: o doamna, de 115 Kg sa mearga pe dealurile Clujului lejer, pe un vehicul futurist?
M-as fi bucurat mult ca mama mea sa aibe curajul sa incerce un Segway, dar am gasit ceva ce isi dorea foarte mult: o trotineta electrica. Mama are o trotineta traditionala si inca merge cu ea maxim un kilometru pana la super market. Problema este la intoarcere, cand are plasele cu mancare: nu poate sa mearga, sa isi pastreze echilibrul si la final, sa urce 2 etaje cu o trotineta de 12 kg, pentru ca are probleme cu coloana vertebrala. Eu am ales, pentru corpul ei o trotineta electrica Booster : imi place foarte mult culoarea - si ma incanta autonomia: astfel, mama mea poate sa aduca si mancarea si trotineta acasa. Pentru mintea mea, acest confort psihic este de nepretuit. Trotineta in sine costa 3290 si vine echipata cu o geanta pentru incarcator ca oricand sa poata pleca intr-o mica aventura. Veti gasi pe Wheel-e si modele mai accesibile in functie de buget si pe culori diferite in functie de preferinte. Sugestia mea este sa aruncati o privire in magazinul de gadgeturi de mobilitate, deoarece acum vine randul nostru sa avem grija de parinti. Asa cum mama mi-a fost alaturi cand m-am dat prima oara pe trotineta, si mi-a oblojit ranile, asa imi doresc si eu sa fiu alaturi de ea.

Voi ce parere aveti despre acest cadou neobisnuit?
Astept comentariile voastre,
Cu drag,
Di 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu