sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Sa te uiti sau nu la The Four Battle for Stardom

Ciao la toti, nu stiu daca a aparut in feed-ul vostru de Youtube ca americanii au o noua emisiune : The Four Battle for Stardom. 
E pe Fox - deci asta nu e neaparat bine, pentru ca il suporta neconditionat pe Trump, daaar, are niste nume care mie imi plac : Meghan Trainor, Fergie, Dj Khaled, Sean "Diddy" Combs - si Charlie Walk ( care e unul dintre oamenii din spatele celor mai mari hituri - din acest motiv eu personal nu il stiam).
Acest show incepe cu finalistii!!!! Da, nu mai trebuie sa te gandesti pe cine o sa vrea juriul :)) ca deja stii din prima. Intriga este ca cei 4 finalisti sunt provocati de catre concurenti in fiecare episod, asta daca primesc ok-ul juriului. In final, publicul decide cine merge mai departe. 

Ce am vazut pana acum? 
Am vazut o Meghan Trainor foarte dulcica - mult mai vulnerabila si emotiva decat in videoclipuri, un Dj Khaled care are o fata iubitoare - nu doar We The Best - cele mai multe mesaje de incurajare pentru invinsi eu de la el le-am simtit. Ce e distractiv - e sa o vad pe Fergie ca maestra ceremoniilor - cum se invarte in cercuri. E ok, cred ca poate mai mult si ne va arata cat de curand mai multe. Ce nu mi-a placut - si sper ca e doar de dragul showului : Puff Daddy  este un mega arogant. Nu stiu daca e din cauza ca are 800 de milioane de $ in cont sau pentru ca asa este el. E clar ca pentru un artist - si de culoare, a facut ceva uimitor, dar, multi cred ca atentatul soldat cu moartea lui Notorius B.I.G. era destinat lui. Noah, cand ai o sansa care ti se da - cand ai fani, cand ai bani, cum iti permiti sa fii arogant? Da, stiu sunt altii care nu au nici un ban si sunt aroganti, dar totusi parca e un semn de respect sa fii modest - stiind ca tot ce ai nu e al tau. 

Inca un aspect de imbunatatit: sprancenele lui Fergie. Parca sunt pensate .. ma gandeam sa nu spun oribil - pentru ca totusi aceasta femeie este un nume in muzica, dar mie mi se pare ca ii stirbeste din look - de fapt il face ieftin, dar asta este parerea mea si o pot argumenta cu unghiuri. Poate o sa ii si scriu un Twitter - pentru ca imi place de ea si poate e in dubiu. 

Oricum, ca sa sumarizez motivele pentru care ar trebui sa te uiti : 

Pentru Suflet : sunt unele voci superbe - si de cateva ori am avut fiori. 
Pentru Minte: e un show usor, care o sa te deconecteze pentru 85 de minute
Pentru Corp: cateodata iti vine sa dansezi. 


Cam asta este, astept sa va uitati si voi si sa-mi spuneti ce si cum.

P.S. - favoritul meu era Saeed - nu stiu de ce el, dar acum a plecat: ( asa ca momentan nu am favorit) .Oricum, toti sunt buni si au un sound original 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu