joi, 15 martie 2018

Cu o floare nu se face primavara,

Dar deschizi un drum! 

Atunci cand ai un blog in care sa iti expui gandurile de-obicei se intampla ceva ce te motiveaza sa lasi in scris o istorisire. Citeam acum cateva zile noua provocare Spring SuperBlog 2018, unde Interflora  Romania ne invita sa dezbatem noi cu noi: femeile importante din viata noastra trebuie sarbatorite doar in anumite zile ale anului? 

Si de-atunci am inceput sa ma intreb: femeile puternice, sunt asa datorita barbatilor din viata lor sau a femeilor care le-au "consolidat" coroana? Si mi-am dat seama ca acolo unde femeile se ajuta, unde se respecta, unde se incred una in alta, acolo infloresc comunitati. Am mai scris cateva articole pe tema "mama" & "bunica" si probabil ca am sa mai scriu multe altele, dar azi, vreau sa povestesc despre o alta femeie, sau mai bine spus - un grup de femei, care ma ajuta sa fiu un om mai bun, o femei mai "feminina", mai empatica, mai frumoasa si mai vesela - si nu in cele din urma, mai recunoascatoare : clientele mele.

Eu lucrez cu saloanele de infrumusetare - si majoritatea lucratorilor din domeniul de frumusete sunt doamne si domnisoare. Eu sunt o fire foarte sportiva, am facut judo de performanta si mereu m-am considerat baietoasa. Am o frumusete naturala, nu iesita din comun, dar pot mereu sa ies afara pe usa fara prea mari probleme. Clientele mele sunt in schimb mult mai pedante, in marea lor majoritate. Si in afara de faptul ca ele sunt ingrijite si arata bine, au un simt al esteticului foarte bine dezvoltat prin prisma ocupatiei.


Daca vreti sa vedeti putin din cat inseamna clientii mei pentru mine, va invit sa vedeti acest video, pana la minutul 3.20 , doar atunci o sa intelegeti ce inseamna ca reginele se ajuta intre ele. Daca de 8 martie toate saloanele si toate ferestrele de Facebook vuiau de flori si ciocolata, dar ce se intampla in restul timpului? Eu si cu clientele mele ne vedem de viata de zi cu zi. Si, de multe ori ele ma motiveaza prin simplul lor mod de a fi, chiar daca ele nu stiu acest lucru. De multe ori imi vine sa le iau in brate si sa le multumesc ca sunt niste profesioniste, dar de cele mai multe ori ma multumesc cu a le spune cat de mult inseamna pentru mine, pentru ca viata de salon este foarte agitata, si de cele mai multe ori ne luam cu discutia despre afaceri.

Recent, am aflat de Interflora Romania, si credeam ca este o noua florarie online, dar de fapt, face parte din marea familie Interflora International -  liderul pietei de flori, plante si cadouri la domiciliu din lume!  Asa am avut o idee : cum ar fi, ca atunci cand clientele mele dragi au o zi proasta, sa le trimit un buchet de flori? Cum este acest buchet alb din frezii superbe? Va rog frumos sa va puneti in locul clientei mele : a venit de dimineata la salon aranjata, cu zambetul pe buze, pentru a ajuta o judecatoare acra sa arate impecabil azi la tribunal. Dupa care a mai lucrat inca 8 ore pe : femei de afaceri grabite, mamici triste, sotii nervoase, bunici care vor sa isi pastreze energia si sa fie un exemplu pentru nepotelele lor; dupa care fac curat in salon pentru ca maine sa o ia de la capat, doar ca sa observe ca o clienta de acum 2 saptamani le-a dat un review negativ. Oricat de bucuroase ar fi fost ele, in ziua urmatoare vor avea o umbra in suflet. Aici intervin au si cei peste 100 de ani de experienta Interflora. Daruim emotii - pentru ca a 2-a zi coafeza ta sa fie la fel de vesela precum o stii.

Tu cum le sarbatoresti pe cele mai minunate femei?
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu