miercuri, 7 martie 2018

Pasiune si atat.

Acum cativa ani am aflat ca si bloggerii au concursurile lor. Si mi s-a parut fantastic. Asa ca m-am inscris, si participam la cateva probe. De multe ori ajungeam sa nu termin o competitie pentru ca... viata. Se adunau foarte multe : la munca, in familie etc. si puf, se facea ziua a 7-a , ora 23.59.59 si eu ma simteam ca Cenusareasa, pe fuga. 
Asa ca abandonam, desi nu imi placea. Pana in primavara lui 2017 cand am reusit sa termin toate probele si am ajuns la Gala Spring Super Blog - care a fost o experienta foarte placuta, unde am socializat cu lumea - nu doar butonat. Acolo am cunoscut-o pe Dana, colega mea de camera - o fata asa de simpatica - incat a trebuit sa ii multumesc Claudiei ca ne-a potrivit. 
Cand am ajuns cu ea in camera nu stiam cat de bine scrie, daaar am aflat ulterior dupa ce am inceput sa ii citesc blogul. 
A venit toamna, m-a acoperit Super Blogul... unde am apucat sa ma inscriu, si cred ca am si scris la vreo 2 probe. Cateodata ma gandesc ce bloggerita sunt eu, ca nu scriu pe blog. Si atatea lucruri faine mi se intampla. Dar mie imi place sa fac lucrurile perfecte. Nu stiu de ce. Si perfecte inseamna ca eu sa fiu 100% multumita de ele. Si, cum citeam blogul Danei, am vazut un articol pe care l-a scris ea pentru concurs. Si mi s-a parut wow. Adica genul acesta de reactie vreau sa mi-l starneasca si articolele mele. Si cum nu am reusit sa imi fac timp sa le fac atat de wow, m-am oprit. Mi-a parut rau ca nu am participat la Gala deoarece am ratat sansa de a ma revedea cu multi oameni superbi din blogosfera autohtona.
A venit din nou primavara si a rasarit Spring Super Blogul din nou, aducand in actualitate sentimentul de anul trecut de la mare. Nici nu stiu ce sa fac, pentru ca atunci cand e Gala noi ( adica eu si Alin) aveam un mini plan de a merge in Italia. Decizii, decizii. Nu stiu momentan ce sa fac, dar mai am cateva ore in care sa ma decid. Totusi, cred ca o sa particip la Sprin SuperBlog 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu