miercuri, 7 noiembrie 2018

Cand viitorul incepe azi!

Azi am 32 de ani, un iubit, un motan si nici un copil. Imi doresc copii. Cat de multi, sanatosi si fericiti. Mi-am dorit de la 19 ani, dar, nu am gasit un tata - acel barbat langa care sa stiu ca mi-ar placea sa imi cresc copiii si sa-mi traiesc viata. Timpul a trecut si inca trece. Ma simt batrana? Nu. Ma simt de 32 de ani? Nu. Analizele mele spun de bine? Da - am varsta biologica mai mica decat varsta reala - am 25 de ani la "organe".
Ce inseamna acest lucru? Inseamna ca organele noastre au un ritm de imbatranire propriu, care este influentat printre altele si de nutritie. Astfel, ficatul unui mare consumator de alcool va imbatrani cu mult inaintea cuiva care bea apa alcalina, plamanii unui fumator vor avea o culoarea mult mai inchisa si vor fi mult mai batrani decat cei ai unui nefumator, pielea persoanelor vegana arata ca a unui licean, desi buletinul arata varsta unui bunic. Am exagerat putin - dar cred ca ati inteles ideea, si mai important - ati vazut si voi cazuri in care o alimentatie putin diferita are rezultate imense.
As vrea sa vedeti diferenta dintre o alimentatie sanatoasa si una mai putin sanatoasa, exact ca ceea dintre 99 si 100 de grade Celsius. La 99 de grade - apa e fierbinte; la 100 de grade ea se transforma, pentru ca fierbe.
O alimentatie sanatoasa inseamna mult mai mult decat salata verde. O alimentatie sanatoasa inseamna si dulciuri - da, credeti ca veganii, vegetarienii sau cei care vor o viata sanatoasa si-au pus lacat la gura si atat? Nu, raspunsul este mai simplu: inlocuiesc lucrurile marunte cum ar fi - zahar alb din alimentatie cu fructe, cum ar fi curmalele, care sunt dulci prin natura lor - si fac ca orice pofticios sa fie bucuros.

As vrea sa luati cu voi un mesaj cheie de azi: ce mancati voi azi, va ramane in corpul vostru mult si bine si poate va ajunge chiar in ADN-ul copiilor vostri, devenindu-le destin. Daca deja copiii vostri sunt nascuti, ii puteti ajuta sa dezvolte obiceiuri sanatoase, facand aceste simple alegeri alimentare pentru ei: paine cu seminte de in si faina neagra in loc de faina alba si alte alegeri delicioase si sanatoase.

Incursiunea in ADN-ul meu s-a facut cu ocazia Super Blog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu