duminică, 4 noiembrie 2018

Casuta noastra, cuibusor de nebunii, te asteapta ca sa vii!

In folclorul romanesc sa vorbeste mult despre un loc drag sufletului, despre un refugiu din calea problemelor, un loc special pentru inceputuri : casa. Fie ca este casa parinteasca, fie ca este casa personala, casa pur si simplu este o extensie a personalitatii si a corpului nostru.
Pentru mine, casa este acolo unde stau cu iubitul meu pisoi si cu iubitul meu om, unde se intampla toate nebuniile. "Palatul" are 50 de metri patrati, si este "imprumutat" pe bani de la un domn. Dar momentan este "acasa".
Eu imi iubesc casa din multe motive, dar cel mai bun este ca pot sta in pantaloni scurti, oricand si mereu. Cred ca daca cineva ar face o termografie casei mele, ar ramane surprins, pentru ca nu sunt 32 de grade in interior, sunt mai putine sunt cam 24 de grade Celsius. Pe de alta parte, Bogdan, iubitul meu om, nu suporta frigul, si el sta chiar si in casa, iarna, in pulover si geaca, la aceleasi 24 de grade Celsius. Iarna nu-i ca vara, cand bietul de el nu poate dormi de la caldura. Corpul meu reactioneaza la toate temperaturile la fel : e cald? Daaaaa pantaloni scurti. E placut? Daaaaa, pantaloni scurti! E frig? Eu nu stiu ce e aia. 
Totusi, daca eu sunt o calduroasa, asta nu inseamna ca toti sunt ca mine - si, apropo de nebunii, daca eu sunt in pantaloni scurti si tricou, iar Bogdan in pulover si geaca, cum vor avea loc nebuniile din toate cantecele populare? Am zis ca e nevoie de obtinerea unui certificat energetic ca sa vedem cum stam. Si blocurile primesc clase energetice in functie de cat de bine retin caldura. Asa macar as sti si eu unde este problema. 
Revenind la cuibusor de nebunii, si casa ca loc de initiere ( "unde noi ne-am sarutat"- Casuta noastra) - sunt curioasa cum 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu