marți, 2 octombrie 2018

4 ani de mine, 10 ani de SuperBlog

Cand eram mica mergeam la Olimpiadele de Matematica, de Logica, de Istorie, la Campionatele Nationale de Judo, de Dezbateri - aveam mereu dorinta de a dovedi ca sunt cea mai buna.

Nu stiu cand am devenit competitiva, dar cu siguranta luptatoarea din mine dorea sange - sau macar victorii. Dulapurile mele sunt pline de diplome, medalii si trofee de la tot felul de concursuri pe care le-am trait.

Am ajuns in vanzari. Dupa 3 luni, totul s-a schimbat. Am observat ca uneori, cu cat faci mai mult, cu atat ti se da mai mult ca sa faci - uneori chiar ti se da inuman de mult, in ideea ca probabil vei cadea. Atunci mi-am spus ca e bine sa fii constant, sa faci lucrurile etic si corect si sa te depasesti pe tine mereu, regardless - sau fara a baga de seama, ce se asteapta lumea din exterior.

Asta se intampla prin 2011. Prin 2014 am deschis acest blog ca sa comunic o parte din mine celor care cautau ceva si poate aveau sa gaseasca in mine. Anul trecut in primavara, m-am numarat printre finalistii editiei Spring Super Blog 2017 - si anul acesta vreau sa fac un lucru putin mai greu : sa fiu finalista la SuperBlog 2018, pentru ca da! m-am inscris in "hora aniversara" a SuperBlog : 10 ani in care bloggerii din Romania au dat o parte din sufletul si timpul lor in advertoriale, analiza de fedback, contestatii si prietenii.

Le multumesc orgnizatorilor pentru editiile de pana acum, pentru premiile curente si succes tuturor participantilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu