Iubitul meu face cea mai buna pizza din lume.
Imaginati-va un blat perfect: care se topeste in gura, dar este si crocant la
muscare, pe pizza perfecta simti toate ingredientele – dar stii clar care este
vedeta preparatului, fiecare ingredient este gatit ca sa isi atinga potentialul
maxim de gust, iar cantitatea de mozzarella si sos au gasit echilibrul perfect.
Nu o spun doar eu, ci o spun zeci de clienti multumiti care mananc din mana
lui. Sper ca la un moment dat sa ajunga sa o spuna si crainicul de la
Campionatul Mondial de Pizza, unde sper ca si Bogdan al meu sa participe. Pana atunci, eu si clientii lui, ne bucuram de o pizza delicioasa.
Aceasta bucurie - de a face ceva delicios care aduce zambete tuturor, este mai mare de cateva luni.
Vedeti voi, eu si Bogdan gestionam o pizzeria micuta, cu livrare la domiciliu,
in Cluj-Napoca. Este un oras in plina expansiune, cu multi tineri cu un venit
peste medie, dornici de mancare proaspata si buna. Pe langa aceste atuuri ale
orasului si ale pizzarului, trebuie sa va spun ca desi este prosper Clujul,
cainii nu alearga cu covrigi in coada pe aici: piata este foarte competitiva,
personalul de la livrari de schimba destul de des si orasul are 3 momente din zi
cand traficul este sufocat. Pe langa aceste 3 greutati provocate de oras in
sine, eu si Bogdan aveam o problema: nu stiam cum se gestioneaza o afacere,
care este stocul optim de materie prima, cum se fac preturile, cum trebuie motivati
oamenii din HoReCa etc.

Am cautat mult si un prieten ne-a spus “Cred ca
stiu solutia de marcaj si gestiune potrivita afacerii tale”. Suna bine, eram disperati – pentru ca vedeam cum
economiile noastre investite in aceast pizzeria parca zburau pe geam.
Investisem totul aici, asa ca trebuia sa facem acest proiect sa razbeasca.
Putin tematori de pret, am mers catre Expressoft
Technology, o firma specializata pe dezvoltarea de solutii software eficiente
si durabile pentru afaceri – lucrau deja cu nume mari de pe piata din Bucuresti
( Jerry’s Pizza, Cuptorul pe Lemne etc. ) . Le-am spus ca noi lucram non-stop
si ca suntem la inceput si avem nevoie de ajutor. Speram sa gasim un consultant, pe cineva care sa ne
indrume in alegerea unei solutii customizate pentru noi. Ne-am intalnit cu un
domn – ne-a povestit putin despre experienta lui cu clienti ca noi – ajutase si
alte firme cu livrare la domiciliu sa isi scaleze afacerea, nu doar sa
razbeasca de pe o zi pe alta. Ne-a bucurat expertiza lui si faptul ca de la
Expressoft Technology urma sa primim suport ethnic 24/7.

Suna foarte bine, dar noi aveam un buget limitat.
Ni s-a spus cat costa, totul foarte transparent. Ne-am gandit ca ar fi trebui
sa angajam 3 oameni ca sa faca tot ce ni se oferea de catre Expressoft Technology, si tot ieseam mai prost
decat daca cumparam un soft pentru noi. Softul se amortiza foarte repede. Decizia a fost usor de luat. Ne-a ajutat mult discutia cu consultantul si faptul ca am recunoscut ca stiam doar sa facem pizza buna.
Cam asta a fost povestea pizzerie noastre, de la agonie la extaz, relatata pentru SuperBlog 2018 ( cu mici devieri de la adevar).
Cam asta a fost povestea pizzerie noastre, de la agonie la extaz, relatata pentru SuperBlog 2018 ( cu mici devieri de la adevar).

Buna,
RăspundețiȘtergereIti multumim pentru interesul acordat probei noastre din cadrul competitiei Superblog si iti dorim mult succes in tot ceea ce faci!
Cu ganduri bune,
Echipa Expressoft.
Va multumesc si eu pentru proba!
Ștergere