duminică, 28 octombrie 2018

Cum il ducem pe Alin la relaxare?

Vi se intampla uneori sa visati cu ochii deschisi in miezul zilei?  De multe ori ma gandeam cat de mult mi-ar placea sa fiu bogata. M-am gandit de fapt pentru ce imi doresc eu acesti extra bani? Am o casuta draguta si o familie sanatoasa. Singurul lucru pe care l-as face diferit ar fi ca as calatorii mai mult. Unde si cu cine?  Cu iubitul meu Alin - asta este sigur. Destinatia, asta este o alta poveste - poate ma ajutati sa il conving sa mergem undeva la umbra unui palmier, sa stam pe nisipul fin. Momentan, aceasta nu este dorinta lui. 

Iubitul meu are o fascinatie inexplicabila, din punctul meu de vedere, pentru Kilimanjaro. Cand eu ii spuneam despre plaje si insule exotice, el imi spunea despre expeditii si safarii. Cand eu ziceam hai la piscina sa ne relaxam, el spunea - prima data facem putin cardio si rezistanta, ca la peste 5000 de metri altitudine nu se ajunge chiar oricum. De cate ori vedeam pe strada un catelus si i-l aratam, de tot atatea ori imi spunea despre elefanti:  despre coltii lor masivi de fildes. Imi spunea despre cat de destepti sunt si blanzi si cata nevoie au de noi, oamenii buni - care ii viziteaza in rezervatii si le respecta habitatul natural. De cate ori eu ziceam de bronz la soare, el imi zicea de crocodili si hipopotami. Imi povestea despre niste pasarele gingase care vin si curata dintii acestor animale impozante si ca simbioza dintre ele este asa de mare, ca acesti giganti stiu sa lasa pasarile sa isi faca
munca de sanitari, iar pasarile Pluvian vin linistite, ca un stomatolog la munca. 

Nici la televizor nu ma mai puteam uita, ca daca aparea vreun documentar pe Discovery sau Animal Planet - la orice cuvant imi arunca un " exista in Parcul National in Serengeti si acolo ai acces la animalele acestea".  Mi-am dat seama ca iubitul meu are o gena africana in el si ca sufletul lui deja este in Tanzania cand mergeam la cumparaturi, si asteptam la trecerea de pietoni: "Iti dai seama ca aici noi trecem pe zebra, dar in safari zebra trece prin fata noastra si noi asteptam ca ea sa isi vada linistita de viata?"

La un moment dat nu am mai zis nimic de nici o vacanta in tari indepartate. Am inceput sa caut si eu expeditii Africa. Pana la urma cand iubesti pe cineva, incerci sa il intelegi si sa il faci cat de fericit poti. Asa am aflat Exista ceva ce se numeste turism de aventura si, in principiu, presupune apelarea la o agentie de turism experimentanta. Tot cautand, am dat de Extreme Travel, o firma cu experienta de 10 ani - care face excursii personalizate. Ma gandesc, oare ar putea sa ma ajute si pe mine, nu este langa munte mare, asa ca in povestile frumoase? Asa ca i-am intrebat cum s-ar putea lega. Mi-au spus ca ei au un circuit care se leaga foarte frumos cu Zanzibarul, unde exista posibilitatea de a inota cu delfini. Vai, daca ati vazut Flipper inseamna ca si voi aveti o pasiue pentru delfini. Eu mi-am dorit de atunci sa am un moment de libertate maxima, inotand alaturi de aceste creaturi magnifice. Deci, ascensiune pe Kilimanjaro si el va avea parte de momente care ii taie rasuflarea facand ce imi place mie.
am decis: o sa mergem in circuitul vietii noastre si eu voi face ce ii place lui - adica o


Calatoria imaginara a fost planificata cu ocazia SuperBlog 2018 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu