luni, 8 octombrie 2018

10 piese esentiale din garderoba femeii de 30+


Cand am implinit 30 de ani am simtit nevoia de o schimbare majora in modul meu de a aborda moda.  Eu sunt consultant de vanzari, iar imbracamintea folosita drept norma in aceasta industrie este un costum sobru, inchis la culoare, cu o camasa in culoare unica – totul pe tocuri.

Dupa 6 ani de munca in aceelasi loc, in care simteam ca 90% din personalitatea mea disparea intr-o uniforma care nu ma reprezenta, am zis ca voi face o schimbare. Imi placeau oamenii cu care interactionam la locul de munca si iubeam ceea ce faceam, asa ca, am zis sa incerc sa imi schimb garderoba pentru a-mi exprima mai bine personalitatea. Voiam culoare, tanjeam dupa citate pe tricouri, tresaream dupa dantele si imprimeuri, si muream de dragul unor pantofi sport. Am spus ca vor fi doar doua rezultate posibile: sau imi vor accepta personalitatea - transpusa si prin haine, sau o poveste dulce-amara se va incheia si voi deschide un capitol nou in viata mea.

Am inceput, incetul cu incetul, sa adaug culoare in vestimentatia mea schimband  pantalonii negri cu pantaloni colorati: caramizii, albastri, albi iar camasile cu pulovere de cashmir. Clientii mei nu au zis nimic. Sefii mei nu au zis nimic. Eu ma simteam mai bine, asa ca am continuat. 

Am schimbat mai apoi sacoul cu un palton sau jerseu: cateodata mai lung, cateodata mai scurt, cateodata dintr-un material mai mult sau mai putin elastic; ce senzatie placuta e sa te poti misca si sa arati bine! Cum am inceput sa port culori, mi s-a mai luminat fata. O parte din clientii mei au inceput sa imi spuna ca par mai vesela si mai tanara. Colegii si sefii mei nu au zis nimic, dar, la evaluarea de final de an, unde imi este evaluat si stilul personal, seful meu direct mi-a spus ca a observat o imbunatatire majora ( si eu care credeam ca arat bine inainte…).
Era o victorie importanta, dar tansformarea garderobei mele profesionale nu era finalizata, asa ca am continuat cu tricourile cu mesaje. Albe cu scris negru, roz cu scris auriu, bej cu desene animate. Colegele mele au inceput sa ma roage sa le fac si lor comanda de tricouri. Clientii mei au inceput sa ma intrebe cand am descoperit secretul tineretii – doreau si ei sa arate ca in liceu. 



Am adaugat pantofii sport. Picioarele mele au avut un dans al fericirii cand au intrat in New Balance. Aveam o pereche de New Balance negri cu gri. Urmatoarele randuri sunt pentru doamne: fetelor, stiti senzatia aia de eliberare cand va dati jos sutienul seara? Asta mi s-a intamplat mie atunci, inmiit! 
Ajunsesem sa astept cu nerabdare zilele in care mergeam la munca, deoarece puteam arata tuturor cine sunt – prin haine. Nu ma mai limita NIMIC.



Desi eram innebunita dupa noua mea garderoba, nu am renuntat complet la culorile sobre – rochiile elegante le am si in culori inchise, si imi stau cel putin la fel de bine ca cele rosii. Voua, care vi se pare ca imi vine mai bine? Cu rochia eleganta rosie sau rochia eleganta in combinatia de negru cu gri? 

Avand o viata profesionala fericita, dupa cele 8 ore de munca eram ca noua. Aveam timp sa merg la sala si sa port salopete si pantalonii scurti. – care imi scoteau in evidenta un corpul meu iubit si tonifiat.

Ca sa fie mai usor de urmarit am pus aici lista celor 10 articole indispensabile in garderoba mea de femeie care ia cu asalt decada a 3-a.

1.    Pantaloni colorati
2.    Pulover de Casmir( rosu )
3.    Palton 
4.    Jerseu lung
5.    Tricouri cu mesaj
6.     Pantofi sport New Balance
7.    Rochii elegante
8.    Pantaloni scurti
9.    Salopeta
10.  


Punctul 10 – de fapt e punctul de unde a plecat toata analiza mea si intelegerea dorintelor mele. Eu mi-am dat seama cat de mult bine iti face simplul fapt ca te imbraci in hainele pe care tu le vrei, cand, intr-o zi insorita dansam prin casa in lenjerie intima, ca sa nu transpir in hainele de munca. Cum s-a oprit muzica si privirea mea s-a oprit pe hainele gri, toata stralucirea din ochi mi-a disparut, zambetul mi s-a transformat in grimasa si fruntea mi s-a incruntat. Mi-am analizat comportamentul timp de o saptamana: lenjeria era singurul lucru pe care il alegeam, si imi dadea o stare de bine in tot corpul cand ma imbracam, dar imediat ce puneam mana pe “uniforma”, o stare de tristete ma cuprindea. Daca si voi aveti o stare de tristete permanenta, desi totul pare bine, va recomand sa va luati o zi in care sa faceti totul cu viteza intai, ca sa apucati sa analizati reactia voastra la tot ce faceti – in special la haine. Din experienta mea, aceste aparent mici alegeri, au o putere extraordinara.

Dressingul meu s-a deschis pentru voi cu ocazia primei probe din SuperBlog2018 – concurs de Blogging creativ.

P.S. pozele cu mine sunt din arhiva personala, poza cu perechea de pantofi sport New Balance sunt de pe Answear.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu