sâmbătă, 20 octombrie 2018

Sufletul si inima, varianta pe 4 roti

Mi-am luat masina. Prima mea masina cumparata de mine. Pana acum tot timpul aveam masina de firma. Casco platit de firma, asigurare platita de firma, cand lasam masina la service primeam alta in loc. Acum lucrurile s-au schimbat putin – totul este platit din buzunarul meu. Care este un buzunar normal – incape… un buletin. Da, am facut un contract de leasing. De ce? De ce nu? Am condus multe masini – fiecare frumoasa in felul ei. Fiecare cu ceva bun. Mi-a placut mereu sa ajunge repede si in siguranta undeva. Mi-a placut sa am o masina deosebita. Mi-a placut mereu sa conduc o masina puternica. Mi-a placut mereu sa  stau intr-o masina eleganta.

Asa ca m-am decis sa fac ceea ce mi-am dorit de cand era mica – sa imi iau un BMW.
Toti prietenii mei mi-au spus – nu-ti lua BMW: te costa intretinerea lui, are tractiune pe spate si iarna va fi un cosmar pentru tine. I-am inteles, dar dorinta mea pentru a-mi lua masina copilariei mele era tot mai mare deoarece intelegeam ca e de fapt a conduce un BMW este o provocare care-ti poate satisface cele mai mari placeri din spatele volanului.

BMW 530E iPerformance. Plug-in Hybrid. Negru. Dragoste la primul test drive. O masina atat de frumoasa, atat de incapatoare, atat de puternica dar in aceelasi timp supusa unui sofer sigur pe sine ( asa cum sunt eu ;) ) rar gasesti. Si e si eco-friendly. 

Poate ca exista guri rele care ar spune ca da, cu adevarat BMW-ul este o masina puternica, robusta, fiabila. Dar nu se potriveste cu o domnisoara culta. Gresit. BMW-ul a fost masina oficiala a Comedy Cluj – cel mai mare festival de comedie din Transilvania. Mi s-a parut o asociere nemaipomenita : eu am grija de mine pe partea spirituala/ intelectuala – si asa trebuie sa am grija si de masina mea. Cand schimbam uleiul, luam doar ulei original BMW. De ce sa ii ofer ceva calitativ inferior? Si pana la urma, de cate ori schimbi uleiul pe an? Daca ai facut o investitie, de ce sa nu o faci pana la capat? Cateodata mai intru in vorba cu proprietari de bolizi care au BMW de 10 ani, de 5 ani si imi spun “ Oana, nu as schimba marca asta pentru nimic in lume”. Acesti oameni sunt cei a caror reteta vreau sa o copies: service autorizat, piese originale BMW, accesorii originale BMW. In schimb, mai vad si oameni care isi cumpara un BMW, sperand ca vor dobandii un statut. Da, am inteles. Ai intrat in club cand ai o masina cu sigla cu cerculet albastru. Dar ca sa ramai in club trebuie sa o ingrijesti. NU te ajuta cu nimic un BMW la care i-ai pus o piesa incompatibila, dar “mai ieftina si la fel de buna”, si-a pierdut valoare – si puterea.
Sa revenim la 530 E iPerformance. Aceasta masina nu mai avea nevoie de nimic. Era perfecta. Dar, asa cum si eu imi asortez rujul cu hainele pe care le port, asa si masina mea are mai multe seturi de jante BMW 18 originale.

Cand iti cumperi un lucru de calitate, asa cum este BMW-ul, este imperios necesar sa ai grija de ea si cu accesorii BMW originale. De ce? Pentru ca masina este parte din tine. Cum spune iubitul meu: “sunt prea saraca ca sa imi cumpar lucruri ieftine”. Nu intamplator titlul acestui articol este sufletul si inima – varianta pe 4 roti. Masina aceasta este o extensie a personalitatii mele. Am cumparat si voi cumpara mereu piesede BMW de la eXclusive OEM pentru ca am incredere in ei.

P.S. Banii pentru acest BMW ii am avut datorita Super Blog 2018 - si actiunea acestui articol se intampla in mintea mea. 
P.S. 2 pozele de la Comedy Cluj sunt facute de mine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu