marți, 30 octombrie 2018

Cea mai lunga calatorie a inceput cu primul pas

Acum 9 ani ma apucam sa scriu pe blog. Primul meu blog. Scriam articole de maxim 3 paragrafe, si nu deoarece nu aveam ce sa scriu, dar imi doream foarte mult ca lumea sa le citeasca, si stiam din proprie experienta ca daca e prea lung, nici chiar eu nu as fi citit un articol asa ca incercam sa surprind exact esenta unui lucru. Alegeam mereu teme cu o mare insemnatate pentru mine, teme care ma marcau - care poate chiar polarizau societatea, si le analizam putin, dadeam parerea mea si invitam cititorul sa isi formuleze parerea lui tinand cont de diverse lucruri. Acel blog era mandria mea - pentru ca publicam articole in care puneam ... ei bine, ani de zile din viata mea. De ce? deoarece a fost foarte greu sa scriu esenta in 3 paragrafe a ceva deosebit de important.

Peste cativa ani, am zis ca ar fi frumos sa scriu si advertoriale. De ce? De ce nu! Mie imi place sa scriu despre lucruri utile, pe care le-am testat sau pe care mi-ar placea sa le testez si daca mai puteam primi o mica atentie, sau un feedback de la cineva avizat, de ce nu?
La inceput am scris pe Idealista, dupa care m-am gandit ca nu e chiar corect sa limitez un advertorial la 3 paragrafe, mai ales ca majoritatea sponsorilor au nevoie de articole putin mai lungi pentru indexare. Atunci am luat 2 decizii majorea : 1)am mai facut inca un blog, unde sa public analize de produse - dupa 3 grupe de produse : acel produs privit din perspectiva sufleteasca, prin avantajele pe care le aduce mintii si prin efectul pe care il are asupra corpului  si 2) sa scriu articolele de opinii, cat imi ies de lungi - pentru a avea sansa de a ajunge la toti cei interesati.

Dupa cativa ani sper sa imi mearga destul de bine, incat sa imi inregistrez propriul domeniu :Idealista.ro sau OanaDianaStanciu.ro - sau, daca vor merge bine articolele cu pareri despre lucruri, chiar PentruSufletMinteCorp.ro. Da, imi place sa visez, deja ma pierd in vise de cumparare domenii web, cand eu mai am atat de mult de scris. Dar totusi, cand e asa de simplu sa apara undeva numele asa de drag sufletului meu, poate ca nu ar trebui sa stau pe ganduri.

Articolul acesta ar putea fi considerat un advertorial, dar nu este - este pur si simplu raspunsul meu la o provocare din Super Blog 2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu