sâmbătă, 20 octombrie 2018

Cand mergi la o comodie si Ana te face sa plangi!

Am un ghinion foarte mare: mereu cand merg la teatru vad doar actori buni si foarte buni. Vad scenarii bune si foarte bune. Sau nu stiu eu cum arata teatrul bun comparativ cu teatrul prost, sau chiar am ghinion si nimeresc doar la cei mai buni. 

Azi am fost la Comedy Cluj - la Teatrul Act - Constelatii. La inceput am ras si eu, si toata sala, dupa care Ana si Radu ne-au facut sa plangem. Sa ne gandim la viata si sa plangem. 

A parut asa de usor ceea ce au facut ei. Erau aproape aceleasi replici spuse cu 4 tonuri diferite, simuland universurile paralele si alegerile infinite pe care le putem avea. 

A fost interesant. Daca a fost Comedie... nu stiu. 100% nu a fost comedie. Daca 51% din timp razi si 49% plangi nu stiu ce este. Dar hei, am vazut 2 actori super buni. So, mersi Camelonule si Comedy Cluj 2018!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu