marți, 23 octombrie 2018

Verbat volant, scripta manent!


Vorba zboara si scrisul ramane! Acest lucru il stiau chiar si stramosii nostri. In epoca moderna, pentru ca ceva scris sa ramana - in sufletul si mintea noastra, e nevoie sa fie cu adevarat deosebit. 
Si cand spun deosebit – ma refer la tot: mesaj, material, calitatea imprimarii.
SuperBlog 2018 m-a provocat sa ma gandesc la cum as folosi eu un gravator laser Bodor. Marturisesc cu toata sinceritatea mea, ca inainte de aceasta proba din concursul bloggerilor din Romania, nu ma gandisem ca exista mai multe marci de gravatoare laser. Nu ma gandisem ca exista mai multe feluri de gravatoare – aveam impresia ca este unul, foarte mare – si aia e. Asa ca, manata de curiozitate, am intrat pe situl celor de la Bodor. Wow. Acesta este cuvantul care ma descria dupa cateva minute petrecute printre gravatoarele folosite de Colop Grup. Aparatele erau de marimi diferite, de la suprafata de lucru de 160*300 cm pana la ( minusculul ) gravator de BML-FC, de 10*10 cm.
E inutil sa mai spun ca eu m-am indragostit instant de micul BML-FC, pentru marcare ultra rapida. Va rog frumos sa va uitati la el si sa spuneti cat e de dragut! Mie mi se pare ca
este o combinatie de robotei din Star Wars, care vor sluji mereu binele. Stiu ca ma repet, dar va rog frumos sa va uitati cu atentie la el, si sa-mi spuneti daca nu este cel mai dragut gravator laser pe care l-ati vazut vreodata. Arata bine oriunde! 


Eu fac parte dintr-un grup de vorbitori in public – care se numeste Toastmasters. Suntem un grup de oameni pasionati de comunicare si mereu ne ajutam reciproc pentru a creste. Unul dintre lucrurile pe care il facem ca membri este faptul ca purtam insigne. Eu mi-as dori, ca, de fiecare data cand avem un membru nou in comunitate, sa ii facem o insigna personalizata. Mai precie, cu BML-FC as grava pe insigna clubului numele noului membru. Tot la Toastmasters avem concursuri. Cu acest gravator laser, s-ar putea personaliza o multime de materiale, instant: la concurs am avut medalii – care ar fi putut fi marcate cu data, numele castigatorului si alte detalii interesante. Cupele ar putea fi personalizate instant cu numele castigatorului si poate un citat din discurs. Sunt frumoase diplomele scrise de mana si cupele castigate, dar orice lucru gravat cu numele tau, devine al tau si incepe sa aibe o insemnatate aparte - pentru ca nu mai sunt doar simple posesii, ci devin parte din tine. Acum ca scriu aceste lucruri, oare nu se poate inchiria gravatorul la evenimente? 


Mie, aceste posibilitati mi-au facut imaginatia sa zambeasca. Voua, cum vi se par? Astept cu drag sa imi scrieti ce parere aveti si daca sunt singura lunatica care se gandeste ca ar fi misto daca s-ar putea inchiria un gravator la evenimente. 


P.S. pozele cu medaliile mele sunt facute si editate de mine :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu